Інфоцентр

Корисна інформація. Візуальна реклама.

Візуальна реклама - світлові та несвітлові касетони різної форми і підсвічування, з друком або виклейкою з плівок, що світяться, об'ємні букви... Величезна різноманітність і політ фантазії! Коли ви бачите готову композицію з оформлення фасаду - вам цілком зрозуміло з чого і як все зроблено, і добре, що з одного кліка можна дізнатися подробиці виготовлення в Інтернеті. Але є певні тонкощі, які вам можуть не повідомити виробники вашої реклами, щоб спростити свою роботу і знизити вартість виготовлення.
Детальніше...

Звичайно ж, вибирати вам. Але всеж-таки потрібно знати тонкощі деяких деталей. Тоді ви не будете неприємно здивовані, коли весь об'єкт буде змонтований і підключений.

Перше, що вам потрібно запам'ятати - це те, що максимальний ефект від використання самоклеючих плівок, ви отримаєте, якщо, в кожному конкретному випадку будете керуватися рекомендаціями виробника. Наприклад, не рекомендується використовувати плівку Oracal серії 641 для середньострокових робіт і тим більше для виклейки світлових касетонів. Плівки 641 серії сильно реагують на перепади температур - дуже швидко тріскаються і «старіє» клейовий шар. Для світлових робіт рекомендується використовувати серію 8500 - спеціальну напівпрозору транслюцентну ПВХ плівку з шовковисто-матовою поверхнею. А виклейка реклами на автомобілях (брендування) рекомендована за допомогою серії 751. Це спеціальна лита плівка, яка при нагріванні вкладається в будь-які нерівності кузова автомобіля.

Світлові касетони складаються з задньої стінки, боковин, передньої (рекламної) площі і світлової арматури. Для здешевлення вартості, багато виробників реклами виготовляють клеєні конструкції, тобто боковини, разом з передньою площиною склеюються клеєм, що призводить до температурних деформацій (кожний матеріал має свій коефіцієнт розширення) і, як наслідок, скорочення строку служби світлового касетону. Ви повинні знати, що існують спеціальні широкі профілі, які служать боковинами для касетонів і з'єднуються між собою. Конструкція виходить розбірною і, не деформується під впливом температур, тому що передня площина не кріпиться жорстко, а вільно тримається в профілі. Використання профілів, до речі, суттєво полегшує обслуговування внутрішньої світлової арматури.

Все, про що ми Вам розповіли - це технологічно правильні рішення, яких дотримується наша фірма в повсякденній роботі.

Наші УНІверсальні можливості-
Ваш УНІкальний імідж!!!

Приховати

Корисна інформація. Вирізка з пінопласту.

Вирізка об'ємних елементів з пінопласту - не відкриття для рекламного бізнесу. Хоча, ще кілька років тому цей рекламний хід не був такий популярний. Об'ємні букви для слоганів і назв, величезні пляшки для реклами напоїв, макети машин у натуральну величину і у великому масштабі, кораблі, мобільні телефони, корови-Мілки, колони, портики і фігури персонажів з казки або профільні особистості, як-то кухар або слюсар -моторист ... Безмежні можливості, як і ідеї в рекламному бізнесі.
Детальніше...

Сьогодні легкими яскравими виробами з пінопласту нікого не здивуєш. Але чи знаєте ви про пінопласт для реклами стільки, скільки знаємо про нього ми? ПП «Унікор» займається порізкою з пінопласту з 2007 року. На той час наш термоплоттер Shape Master + Т1300 був одним з перших на Україні. Тому, ми спробуємо поділитися з вами своїми знаннями: який пінопласт підходить для рекламних цілей, де можна заощадити на якості пінопласту, а де категорично не можна.

Почнемо з того, що за методом виробництва, пінопласт ділиться на два класи: безпресовим і пресовий. У побутових умовах ми найчастіше стикаємося з безпресовим пінополістиролом, який був винайдений німецькою фірмою BASF в 1951 році. Такий пінопласт можна відразу відрізнити за зовнішнім виглядом. Це зчеплені між собою маленькі кульки. Згадайте упаковку телевізора або холодильника. Він легко кришиться і ламається. Другий клас - пресовий пінополістирол, так називається, тому що дрібні кульки скріплені між собою набагато міцніше. Тобто пресовий пінопласт не володіє відомою нам структурою пінопласту - це щільний і однорідний матеріал.

Існують різні щільності (вони ж «марки») безпресового пінополістиролу: №25, №35, №50. Чим вище число, тим щільніше пінопласт. Якщо елементи з пінопласту будуть використовуватися у зовнішній рекламі під відкритим небом, їх необхідно ізолювати від впливу зовнішнього середовища, завдаючи шпаклівку і грунтовку перед фарбуванням. І, звичайно ж, все залежить від того, на який період служби реклами ви розраховуєте. Менш щільний пінопласт буде більш схильний до старіння, впливу води і механічних пошкоджень, тому для зовнішніх робіт краще використовувати пресовий екструдований пінополістирол, тоді як для внутрішніх декорів та оформлень можна використовувати пінополістирол меншої щільності.

Необхідно врахувати, що пінополістирол схильний до руйнування з боку багатьох технічних рідин, таких як ацетон, дихлоретан і бензол. У своїй роботі з пінополісторолом ми використовуємо фасадні фарби, наприклад Tikkurila. Перед фарбуванням, вирізані елементи зачищаються і грунтуються.

Самий прекрасний вибір для порізки об'ємних букв для зовнішніх робіт - це листовий екструдований пінополістирол, який має товщину 2,3,4,5 і 10 см. Наша фірма використовує Styrodur C - екструдований пінополістирол фірми BASF AG (Німеччина). Це екологічно чистий матеріал, оскільки в його виготовленні використовують повітря, а не фреони, з високими показниками морозо- і водостійкості, що забезпечує йому довговічність і стабільність (термін служби до 120 років!).

Наші УНІверсальні можливості-
Ваш УНІкальний імідж!!!

Приховати